I`m back in the town.

Hallihallåjsan! Nu är  jag som sagt tillbaka i kära lkpg, efter 5 roliga dagar i London och en kväll/morgon i Malmö. Det har varit riktigt skojigt i den stora staden och det har även blivit en del shopping. Jag hade från början av resan lite irritationer inför att spendera ca 25- 27 timmar i en buss, men det gick hyfsat okej. Man sover väl såklart inte lika bra som in en skön säng men det funkar. Jag skulle väldigt gärna åka tillbaka dit för det är en mysig stad, men då skulle jag vilja flyga och bo på ett finare och mysigare hotelll. Tänkt lägga upp lite bilder från resan lite senare.
Just nu ska jag plocka upp det sista och fixa lite innan jag senare åker iväg för att fira Sebastian som fyller hela 8 år. Grattis till dig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0