It is not always just one thing that makes you happy.

Det blev en liten tripp ner på stan och jag kom hem med lite smått & gott! Jag träffade en efterlängtad Anna där, kul att se dig :)
Min syster och Henrik är iväg och ser den storslagna Harry Potter, vilket jag inte förstår... Skulle aldrig i hela mitt liv betala 160kr för att titta på den. Harry Potter är inte ens bra?? Men smaken är som baken.
Jag precis ätit klart och vart helt sjukt sugen på godis, jag har inte ätit de på mer än en vecka, bara för att informera alla som tycket att jag äter godis varje dag, NI har fel! :D Så jag ska ta och hitta på något vettigt tills min syster kommer hem, då ska jag tvinga med henne ut och köpa mitt efterlängtade godis, Hehe.
.
Lägger upp lite snabbt vad jag köpte idag, Körde rea på det mesta. Men det är inte kostnaden som räknas!
BIKBOK 99:-
H&M 149:-
STADIUM 49:-
.
.
Världens sötaste grytvante som serut som en apa! Finns på Åhlens och det fanns ko, hund och massa andra djur. Tänk så sött att ha hemma, Haha:D

Kommentarer
Postat av: fanny

HARRY POTTER ÄR GRYM!

2011-07-21 @ 00:31:10
URL: http://fffannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0