Sista dagen på jobbet.

Ja det är sista dagen jag jobbar i sommar. Det ska bli skönt att få vara hemma och bara slappa nu det sista veckorna innan skolan börjar igen. Det är helt sjukt hur sanbbt det här tre veckorna har gått som jag har jobbat. Och nu får jag snart min efterlängtade LÖN också! :D
Jag sitter och räknar ner timmarna, det är bara 4 och en halv timme kvar tills jag slutar, UNDERBART!
.
Det har i alla fall varit tre roliga och lärorika veckor. Personalen har varit trevlig (som det var när jag var här på min APU också) och jag hoppas att jag kan komma hit och jobba lite under helger eller julen.
.
Snart om en halv timme är det tid för att servera kvällsmat så ska väl bege mig ut om ett tag.
.
Puss på RUMPAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0