Wednesday.

Halloj alla glada!
Det blev inget smultronstället igår men det får bli en annan dag. Det var inte precis det bästa och mysigaste vädret för det heller... sjukt väder vad det igår rent ut sagt.
Men nere på stan köpte jag ett par skor (för skor kan man inte få för mycket av) ;) Även fast jag hade betämt att jag inte skulle köpa något. Varför jag inte skulle köpa något är för att jag har varir så smart och tappat bort mitt kontokort. Inte så smart känner jag själv och jag är osäker på vart jag hade det sist så vet inte vart jag ska leta häller. Synd, men det kommer förhoppningsvis fram. det bra är att jag inte kan köpa saker och då sparar man pengar!
.
Idag är inte planerna större än att jag ska ner till staden med mor och syster. Så om någon vill hitta på något ikväll är det bara att höra av sig!
Nedräkningen börjar nu inför resan till London som bärav mellan lördag och söndag. Det känns kanske liiite surt att sitta i en buss i ett och ett halft dygn...men det kanske är värt det. Fast skulle hellre vilja flyga som tar en till två timmar. Men nu ska vi prova nya spännande saker!
Nu ska jag hoppa in i duschen för att göra mig klar.
PussHejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0