Whatever happens, I'm always yours.

Godmorgon eller snarare godeftermiddag! Äntligen har jag bara kunnat ligga i sängen och njuta av attt jag vet att jag inte måste gå upp tidigt någon gång mer för att åka och jobba. Inte för att jag sov så jätte mycket längre än vad jag brukade, men det vara sjukt skönt!
Igår var jag ute och körde på vägen, akta er nu alla bilföfare för nu fan är jag pG också!
Nu fixar jag min klart för att åka över till Sandra för att vi sedan ska bege oss ner till stan och sedan blir det kanske smultronstället. Det är sådant som märks senar under dagen.
Idag annars vet jag inte vad som händer kanske hittar på något annat trevligt utövet ovanstående...

FULLT SERIÖÖÖÖÖS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0